...........................................................بسم الله الرحمن الرحيم....................................................................

Monday, April 1, 2013

H.A.T.I

Bismillahirrahmanirrahim...

Allah moga yang terluah ini dapat menenagkan jiwa yang sudah sekian lama terasa durinya..
Allah bukan aku ingin menyalahkan sesiapa..aku juga manusia punya hati dan punya akal dalam bertindak melakukan sesuatu perkara..
Allah dulu aku mungkin seorang yang terlalu bergantung pada manusia dalam setiap urusan ku..
tapi kini aku cuba berdikari agar aku tak menyusahkan orang sekeliling ku dan aku tau aku ada Engkau sentiasa di sisi ku...Aku bahagia..Aku makin ceria dengan beramah mesra dengan semua orang yang dulu mungkin aku belum mengenalinya tapi kini aku berkawan dengan meraka..
Tapi pasti perubahan ku ini ada yang kurang senang,,,,mungkin cara ku mula berbeza...tapi aku cuba untuk jadi yang terbaik..aku sedang cuba puilihkan keadaan tapi ia amat sukar..kerana dia juga tak pernah cuba memahaminya.......ya ALlah aku tau Kau tahu akan perasaan ku ini...tolong bantu..walau aku luahkan nya pada satu dunia belum tentu ianya dapat diubati tanpa izinMu ya Rabb...
Sungguh hatiku mula tidak dapat menahannya...tolong Kau hadirkan kESABARAN yang luar biasa buat aku menempuhinya ya RABB>>> :'( :'( :'(



No comments:

Post a Comment