...........................................................بسم الله الرحمن الرحيم....................................................................

Thursday, April 5, 2012

wahai insan yang bergelar wanita!!!

Bismillahirahmanirrahim..


Ku mulakan tulisan ini dengan namaMu,ya ALLAH..
Aku hanya hambaMU yang lemah..yang sentiasa melakukan kesilapan
dalam menjalani hidup ini...
Ya RAHMAN...
tegurilah diri ini andai ada salah laku dalam aku menjalani kehidupan ini...
jagalah aku YA RAHMAN dalam pergaulanku..
kerana aku insan yang lupa dan alpa bila kebahagiaan hadir menjelma..
aku buntu ENGKAU ya ALLAH setiap detik dalam hidup ini..
agar tingkah laku ku terjaga...aku bersalah ya ALLAH...
ampuni aku...kerana aku tidak menyedarinya...
jagalah diri ini dari segala perkara yang boleh menjatuhkan maruahku ya RAHMAN...
aku takut...aku takut apa yang aku nasihat kepada yang lain..berbalik kepada aku!!!
aku berdosa..aku bersalah..maafkan aku ya ALLAH~~~...>_<





No comments:

Post a Comment